Thursday, August 4, 2011

我无敌了~


嘿~加入你的公司之后, 我,无敌了。

我可以带着38.4’C的高烧连续工作三天。
我可以在高烧头痛剧烈的情况下自己驾车上下班。
我可以自己一个人更换超过10kg的蒸溜水(但我闪到腰了)
我可以在整条脊椎骨很痛的情况下不断的弯腰替病人抽血。
我可以在生病的情况下还做着很多"不关我的事"的额外工作。

这是我毕业后的第一份工作。
硬要以乐观的角度来说的话,
真庆幸。我被你公司的制度训练得很好。
Sales & Customer Service 的工作内容,
也让我在短短的一年半内重新认识了我误会了23年的世界。

10 comments:

  1. "我可以自己一个人更换超过10kg的蒸溜水(但我闪到腰了)"
    这个不是应该让男生来做的吗?

    生病就拿MC呀~最近天气不是热但是就很阴晴不定,我是有小小头痛~take care ya.

    ReplyDelete
  2. 真怀恋以前有你这个“阿四"的日子>.<
    加油!!!

    ReplyDelete
  3. I should ask my company de sales person target xia BP lab liao.. Use my co de water purifier la, no need change those water, so mafan > <

    ReplyDelete
  4. yalo yaloo...if not evytime I exchange the water oso 闪到腰 T.T

    ReplyDelete
  5. 哈哈,现在才知道我的“好用”叻...
    那里还有其他男生neh~叫他们帮忙啦。
    recover soon

    ReplyDelete
  6. Okla~ U wan lengzai de chinese or malay? Lolz.. > <

    ReplyDelete
  7. hahaha~i dun care lo ~i juz want the water purifier~=)But this one have to deal with our HQ de purchasing department ler

    ReplyDelete
  8. Haiyo, my co de salesperson will do anything for their commision de~ XDD
    sure they will have lorong de~

    ReplyDelete
  9. Wow~ Well-trained superlady>.< *massage* =)

    ReplyDelete
  10. Oh God, I think is the blessing of God that you manage to survive till now...

    I guess one of your wish is to blow up your company huh after you find another job?

    ReplyDelete